Dlaczego lepiej inwestować w ekspozytory z tworzyw a nie w karton. Różnice i opinie odbiorców.

Każdy z nas od zakupionego produktu oczekuje funkcjonalności, estetyki i wytrzymałości. Jesteśmy skłonni nawet więcej zapłacić, ażeby produkt służył nam przez długi czas. Ta zasada funkcjonuje nie tylko w życiu klientów, ale także w życiu przedsiębiorców, handlowców – jednym słowem u tych, którzy chcą produkt zareklamować. Dlatego też przy wyborze wszelkiego rodzaju stojaków, regałów, podstawek, dyspenserów lepiej rozglądać się za firmami, które w swojej ofercie mają ekspozytory z pleksi. Pleksi to szkło akrylowe charakteryzujące się wysoką trwałością oraz wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne i działanie warunków atmosferycznych. Do tego wygląda estetycznie. Nie można natomiast tego samego powiedzieć o ekspozytorach wykonanych z kartonu.

Karton to materiał jednorazowego użytku. W dodatku niemożliwy do wykorzystania w każdych warunkach – nie jest odporny na deszcz, śnieg. Nie sprawdzi się zatem podczas wszelkiego typu eventów na świeżym powietrzu. Ponadto nawet najdrobniejszy uraz mechaniczny zostawi swój ślad na ekspozytorze z kartonu. Miejsca, w których ustawia się prezentery zazwyczaj są pełne ludzi. Każdy może przez przypadek kopnąć lub potknąć się o ekspozytor. Karton nie jest powierzchnią, którą można oczyścić z brudu. Nie można jej nawet przetrzeć wilgotną szmatką. Ekspozytory z pleksi natomiast są łatwe w czyszczeniu – śliska powierzchnia umożliwia szybkie pozbycie się nieestetycznych plam. Można je postawić w nasłonecznionym miejscu bez obawy, że kolor wyblaknie lub że nastąpi odkształcenie w wyniku działania wysokiej temperatury. Ponadto są w stanie udźwignąć cięższe materiały reklamowe takie jak broszury, katalogi, albumy.

Ekspozytory z pleksi zwrócą uwagę potencjalnych klientów umieszczone zarówno na blacie biurka, jak w sklepie, a także przy stoisku ustawionym na świeżym powietrzu. Ich zakup to dobra inwestycja na długie lata. To inwestycja w skuteczną i estetyczną reklamę.