Zastosowanie ekspozytorów reklamowych z pleksi

Ekspozytory reklamowe powinny charakteryzować się niezwykłą trwałością, wytrzymałością i estetyką – podczas procesu produkcji powinno brać się pod uwagę nie tylko wygląd, ale także funkcjonalność. Każdy, nawet najmniejszy element powinien być przy tym starannie przemyślany. Wszystko w trosce o idealne wyeksponowanie wybranego produktu lub usługi.

W obecnych czasach nie wystarczy bowiem dostarczyć produktu do miejsca docelowego – trzeba jeszcze zadbać o jego reklamę, a w tym skutecznie mogą pomóc właśnie ekspozytory reklamowe, dzięki którym wybrany produkt zostanie zauważony przez klientów. W jaki sposób wybrać odpowiedni ekspozytor? W zależności od tego, co chce się wypromować, do dyspozycji ma się: podstawki i displaye – na ekspozycję małych i drobnych produktów, natomiast stojaki i regały przydatne są przy zwróceniu uwagi na produkty o większych gabarytach. Można je także wykorzystać jako nośnik informacji. Wielofunkcyjność oraz trwałość ekspozytorów sprawiają, że bardzo chętnie wykorzystuje się je:

  • podczas eventów: umieszcza się w nich ulotki, broszury, katalogi
  • w sklepach: wypromowanie wybranego produktu lub usługi poprzez wyeksponowanie go, poświęcenie mu więcej miejsca niż pozostałym produktom; zwrócenie uwagi klientów na promocję związaną z produktem
  • w salonach prasowych: organizują i porządkują przestrzeń jednocześnie prezentując produkty i zapewniając łatwy dostęp do nich
  • w punktach obsługi klienta: zagospodarowanie przestrzeni informacyjnej
  • we wszelkiego typu i rodzaju instytucjach: w gablotach można powiesić/umieścić komunikaty i informacje obowiązujące bezterminowo

Właściwie zaprojektowany stojak lub prezenter reklamowy może zdziałać sprzedażowe cuda, bowiem eksponowany przez niego towar w oczach klienta staje się towarem premium, przez co bardziej atrakcyjnym i pożądanym. Warto zatem zainwestować w zakup ekspozytorów reklamowych. Są najczęściej wykonywane z akrylowego szkła w związku z czym będą służyć swojemu właścicielowi przez długi czas.